loading...
پروازکده
afsaneh بازدید : 208 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (4)

پلن ویلایی دوبلکس(12300X14100)

جهت سهولت در کار تمامی فایل ها توسط اتوکد بازگشایی شده است

جهت مشاهده ی نقشه و پلان کامل لطفه به ادامه ی مطلب بروید

این پست مخصوص اعضا می باشد لطفا ثبت نام کنید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/08/12 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
حسین ، کشته دیروز و رهبر روز است

قیام اوست ، که پیوسته نهضت آموز است

تمام زندگی او ، عقیده بود و جهاد

اگر چه مدت جنگ حسین ، یک روز است . . .


تاسوعا و عاشورا حسینی تسلیت
بر شما دوست ما و یاور یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
و خانواده محنرمتون


گروه مدیریتشکلکشکلک

این نظر توسط خاطرات تنهایی در تاریخ 1393/03/23 و 8:32 دقیقه ارسال شده است

زندگی شما نتیجه ی انتخاب های شما تا این لحظه است .
چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید ،
کنترل بيشتر آنچه برایتان اتفاق می افتد در دست شماست،
به ياد داشته باشيد داشتن زندگي خوب
مستلزم داشتن افكار خوب و زيباست…

این نظر توسط خاطرات تنهایی در تاریخ 1393/03/10 و 8:42 دقیقه ارسال شده است

دیشب به سیگارم گفتم:

خوش بحالت

تو از من خوش بخت تری

گفت چرا؟

گفتم:تو آتش بر سر داری

و من بر دل

تو باهر پکی که بهت میزنند

خاکستر میشی

ومن با هر خاطره ای که یاد میارم آتیش میگیرم

تو دود میشی و یه بویی ازت تو هوا میمونه

اما من زیر خاک میرم و عطرمم باهام چال میشه

تو تموم میشی یه فیلتر ازت باقی میمونه و از من هیچ

دیدم دیگه بویی ازش نمیاد

سرم و چرخوندم دیدم خاموش شده

گفتم اینم آخریش که تو بادو پک به انتها میرسی

ومن سالهاست که هنوز نرسیدم
دیدی تو خوشبخت تری ؟

این نظر توسط خاطرات تنهایی در تاریخ 1393/03/06 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

خیلی داستان قشنگی بود مـــرسی اجی افسانه
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
------------------------------------------
سكوت می كنم

به اندازه آغاز دنیا به بزرگی هیچ!

منتظر یك انفجار بزرگ

شاید كه دنیایی متولد شود

كه به واژه هایم رنگ غم نپاشاند

دنیایی كه در آن

سهم من از هیاهو

گوشی من نباشد ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع بزرگ دانلود..اخبار...سرگرمی...ترفندهاو ....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 3,295
  • بازدید کلی : 31,642